پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند
سرخط خبرها

یمن از در اختیار داشتن اطلاعات کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ خبرداد

  • کد خبر: ۱۹۵۵۶۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
یمن از در اختیار داشتن اطلاعات کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ خبرداد
وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در سخنانی درباره توقیف کشتی رژیم صهیونیستی گفت که نیروهای مسلح یمن درباره کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ اطلاعات در اختیار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت پیشبرد امور (موقت) نجات ملی یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین در این باره اظهار کرد: صنعا اطلاعاتی درباره تمام کشتی‌های اسرائیلی که از دریای سرخ عبور می‌کنند، در اختیار دارد و همه این کشتی‌ها هدف قانونی و مشروع نیروهای مسلح یمن خواهند بود.

الشامی تاکید کرد: صنعا درحال اقدام برای مقابله با دشمن استراتژیک کل امت عربی و اسلامی است.

وی افزود: ما با یک دشمن جنایتکار روبرو هستیم و هرکس شاهد کشتار و نسل کشی باشد نمی‌تواند بی‌طرف بماند و هر چیزی که مربوط به رژیم اشغالگر باشد هدف حمله ما قرار خواهد گرفت.

الشامی ادامه داد: صنعا رهبری دارد که همه استراتژی‌ها را بررسی و تلاش می‌کند تا زمان بندی مناسب را برای اجرا انتخاب کند. اگر می‌توانستیم همه کشتی‌های اسرائیل را یکباره توقیف کنیم، این کار را انجام می‌دادیم و امیدواریم که بتوانیم چنین هدفی را محقق کنیم.

وزیر اطلاع رسانی یمن همچنین گفت: اگر برخی از کشورهایی که در تجاوز علیه یمن شرکت کردند در حمایت از غزه موضع می‌گرفتند، ما از این موضوع تقدیر کرده و آن را بزرگ می‌کردیم، اگر عربستان یا امارات موضع شرافتمندانه‌ای در قبال جنگ علیه غزه اتخاذ می‌کردند، ما به نشانه احترام به آنها کلاه از سر برمی‌داشتیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر یکشنبه از توقیف کشتی رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی این کشور خبر داد و اعلام کرد که این کشتی اسرائیلی پس از توقیف در جنوب دریای سرخ به سواحل یمن هدایت شده‌است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->